Procentul :>

marți, 21 decembrie 2010

Nedumerirea..

Nimic nu mai avea sens..blestem ziua in care l-am prims pe Pros cum o insela pe Cindy fara nerusnare!ma intreb cate iubite mai are?dar oare era intrebarea potrivita pe care mi-o afisam in minte?Ar trebui sa ma gandesc..oare ce face in momentul acesta Cindy?sau mai tregraba ce face Pros?
Apoi am inteles..trebuia sa ma duc sa o caut pe Cindy..urgent!
Am mers un singur drum..singurul pe care l-am cunoscut vreodată..nu stiu unde se duce..dar sper ca ma va condeuce unde trebuie!Umbra mea este singurul care se plimba lângă mine..ma sprijina?sau vrea sa ma priveasca cum esuez?nu stiu..dar voi afla la momentul potrivit...uneori imi doresc ..ca in inima mea sa fie cineva care sa-mi sopteasca"totul va fi bine!"..dar in final cred ca tot ce am incercat sa fac nu a fost in zadar..am vazut-o pe Cindy..cum ducea o scrisoare in fata casei lui Pros..eu plecase...eu ma indreot repede sa iau scrisoare!si din curozitatea mea am defacut scrisoare ..si am fost uimita de acele cuvinte
"Incep cu cateva cuvinte care imi aduc un gol imens in suflet,un gol care nu poate fi alinat decat de atingerea ta…mi-e dor de tine…Uneori incerc sa privesc o fotografie cu noi doi,iar ochii incep sa-mi lacrimeze.Imi retrag repede privirea,dar ei sunt umeziti si mai tare.Ma gandesc la tine,iar lacrimile nu se mai opresc,curg intr-una.Ma gandesc ca poate va veni acea zi cand vei fi iar cu mine,acea zi in care voi fi cea mai fericita fata.Ma gandesc la tine,ma gandesc la lucrurile si amintirile frumoase pe care le-am avut impreuna,ma gandesc la locurile in care am fost…Si astfel vine seara.Apar stelele,o durere fara margini imi strapunge sufletul,as vrea sa fi langa mine ...as vrea atat de mult sa te strang in brate si sa nu-ti mai dau drumul niciodata,sa-ti spun ca esti totul pentru mine,ca nimic altceva nu mai conteaza,ca dragostea noastra va invinge orice in calea ei. Poate am innebunit,poate nu,dar un lucru este sigur:te iubesc cu toata fiinta mea!"
 Cred ca Cindy isi bate joc de mine!cum sa-ti placa retardatul ala???plus ca a scris cu roz!si cu inimioare in jurul scrisorii!gretos!
Intrebare fara raspuns..oare merita sa-mi bat capul?sau sa-si las instinctele sa rezolve cauza?
Sunt nedumerita...voi ce ati face?cred ca nici voi nu stiti raspunsul..nu?
Oricum ea este prietena mea si voi lupta pentru fericirea ei cu pretul vietii mele!
Dar ..intr-o zi...a urmat cel mai groaznic lucru
                                                                 TO BE CONTINUED -> 

Un comentariu: