Procentul :>

vineri, 24 decembrie 2010

Decizia finala

Dupa cateva zile de la "incidentul" cu Pros..M-am trezit intr-o noapte rece si sumbra..m-am tot gandit la cum va suporta Cindy vestea sau cum voi avea curajul sa i-o spun in fata..nu eram prea sigura..dar in cele din urmă am ajuns la concluzia că nu aveam de ales, trebuia să mă supun şi să suport consecinţele, oricare ar fi fost ele,deci asa cum in copilărie mi se părea că oceanul suferă de o răceală îngrozitoare, pentru că respira şuierat şi uneori strănuta din rănunchi - ceea ce putea însemna că fuseserăm izbiţi de o pală de vânt, care împroşcase în jur o mulţime de stropi..asa decizia mea era: ca trebuie sa-i spun adevarul!

Asa ca am luat telefonul ..am format numarul si ..
"Trîîîî..Trîîî..-Alo?Cindy la telefon..
Dintr-o data , sentimentul ca ceva rau ma asteapta s-a ivit.Brus m-a cuprins o stare de frica nebuna,am transpirat instantaneu,inima-mi bubuia-n piept si tot aerul din camera mea se golise .Ma simteam ca un animal incoltit intr-o vizuina pandit la iesire de cineva..sau de ceva,oricum ..rau!
-Alo??esti acolo?spune ceva!a spus Cindy cu o voce ingrijorata..
-Da..sunt eu,Lola!vroiam sa-ti spun ceva important..am spus-o eu cu o voce mohorata
-Waw..dupa tonul vocii ..pare cam rau!spune-mi ..si..poate te vei simti mai bine!
Mi-am tras rasuflarea ..si..am spus:
-Sa spun aceste cuvinte ma dor mai tare decat crezi tu!Dar  cred ca dupa ce vei afla despre ce e vorba vei fii si mai indurerata decat mine!..ok..Pros...Pros..
-Ce e cu el?
-Te inseala..am stiut ca e ceva necurat cu el..si m-am hotarat sa-l spionez..si l-am vazut cu o fata,dar el m-a prins in final..si m-a amenintat ca daca iti voi spune ceva ..se va intampla ceva rau!
-Nu-mi vine sa cred!spusese ea cu o voce trista
-Stiu.dar nu fi trista..uite daca vrei ..pot..sa..
-Nu-mi vine sa cred ca tu te astepti sa cred asa ceva!Este clar ca minti..cum poti sa spui aceste lucruri ingrozitoare..nu te credeam asa de geloasa!
-Dra spun adevarul!de ce nu vrei sa ma crezi?spusesem eu cu o voce indurerata!credeam ca ma cunosti mai bine de atat!
-bip-bip-bip"
Mi-a inchis telefonul .ca si cm de la inceput nu i-am raspuns!dar cuvintele ei..m-au ranit profund..
Simteam nevoia sa ma ascund de toata lumea!M-am afundat in gandurile mele nedeslusite in intrebarea "oare am  procedat corect?"
Toata noapte am stat pe ganduri..l-a un moment dat..mi-am dat seama ca daca eram si eu in locul ei .as fi crezut la fel!
Asa ca in ziua urmatoare..m-am dus la ea ..si...

                                         To be continued ->


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu