Procentul :>

duminică, 2 ianuarie 2011

Statusuri :X

Astea sunt destul de amuzante..deci sunt statusuri amuzante:
*Daca se aud cutremure sa stiti ca a zbierat mama la mine .
*Va iubesc pe toti inafara de tine care ai citit statusul.
 Statusuri emo,dar sunt foarte tari :X.
*Alfabetul incepe cu litera ‘a’, numaratoarea cu ‘1′, tristetea
incepe cu o lacrima, bucuria cu un zambet, iar fericirea mea incepe cu
tine.

*Iti doresc sa mergi pe un drum numit VIATA, sa te impiedici de un
ciob numit NORAC, sa cazi intr-o prapastie numita FERICIRE, si ca
culegi o floare numita IUBIRE!

*Cortina uitarii nu va cadea niciodata peste minunatul decor al prieteniei sincere, chiar daca scena a luat sfarsit.
*In lume sunt 8 minuni… 7 dintre ele le stie toata lumea dar pe a 8-a o stiu doar eu… aceea esti tu iubirea mea.
*Daca drumul catre tine ar fi asternut cu foc eu as trece printre flacari si n`as regreta deloc
*Dragostea e un munte pe care il urci razand si il cobori plangand. E o taina pe care indragostitii o ascund de frica lumii cand taina e descoperita dragostea se stinge ca un cliseu fotografic expus
la lumina.

*Fac colectie de amintiri nefericite.
*Eu fac baloane de sapun.Baloane frumoase,Ce plutesc in aer.Baloane care zboara pana la cer,intocmai ca visele mele.Si,intocmai ca visele mele,se sparg si se risipesc.
*Am intrebari de pus.Raspunsuri de dat.Ganduri de ascuns.Oamnei de uitat.
*Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta,lacrimile de vor impiedica sa vezi stelele.
*Petalele care cad nu se ami lipesc,inimile care se despart nu se mai unesc,lacrimile care curg nu se mai opresc.
*Ce rau e sa te nasti si sa ii privesti pe ceilalti cum iti spulbera toate visele inca din primele zile de maturitate...:|!!! si tu neputincios suferi in tacere si nimanui nu ii pese....!
*Sunt ca un inger fara aripi..fara speranta,si condamnat la suferinta si singuratate.
*A iubi inseamna a suferi,si cum multi fug de suferuinta ,putini stiu sa iubeasca.
*M-am uitat in portofel si era gol,m-am uitat in buzunar si nu am gasit nimic nimic,m-am uitat in inima mea si te-am gasit pe tine,abia atunci am realizat cat de bogat sunt.

mie imi plac foarte mult:X...sper ca si voua 
pa:* .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu