Procentul :>

duminică, 19 decembrie 2010

Triunghiul nefericit..partea 1

Era o zi mohorata de toamna..sau mai degraba era o zi insorita de vara..dar cine mai tine cont de asta? ..
Deci..era o zi insorita de vara,cand pasarile ne induioseau sufletele cu glasurile lor cristaline..ca si cum ne-ar fi transmis un mesaj ..care era foarte dureros..apoi am inteles!..S-a intors Pros in Romania !
Nu am sa uit niciodata cu ce era imbracat !Un tricou cacaniu in dungi,si cu niste chiloti vernil inchis.Cu niste cioarapi lungi pana la genunchi roz si cu un papuc in picior.Parul nu era pieptanat,nicio minune!Dar ..oroareeee....sau intr-un fel o minune.a facut dus!dar din pacate va dura doar 3 secunde pentru ca indata se baga in mocirla dezgustatoare..sau pe planeta lui balega de vaca..
Dintr-o data o voce a grait:
"Retardatule!de cate ori ti-am spus?Nu-mi mai speria prietenii !..Scuze fratele meu are o guma in loc de creier..si nici macar guma nu si-o foloseste ca sa gandeasca!...Du-te si fa baie!"
Pros o privea cu o privire de retardat care tocmai mancase niste noroi.
Peste cateva minute..a iesit sa se intalneasca cu noi..Eu fiind noua in cartier trebuia sa facem cunostinta!
"B-b-buna!Sunt...sunt...psst!am soptit eu catre Cindy,cum ma cheama?"
"Cindy!'' a soptit cu o privire de indragostita catre acel retardat ..
"Cindy!!!"spusesem eu ca naiva ..dupa acteva momente imi dadusem seama ce procarie am spus!
"Ce ciudat!"cel mai inteligent cuvant spus de el in toata viata lui de retardat"aveti acelasi nume !"
"Nu!eu sunt Lola..am gresit numele!"spusesem eu putin rusinata..
"Waw..esti mai proasta decat mine!"spusese el,ca si cum el ar fi cel mai mare geniu de pe pamant!
"Taci piticanie!"spusesem eu infuriata dar totusi cu o voce blanda si cu capul in pamant..

Au trecut cateva zile..iar eu cu Cindy am inceput sa ne apropiem din ce in ce mai tare .Dupa cateva momente de liniste..Am spus:
"Cindy..imi esti apropiata..nu?spusesem eu cu vocea inceata.
"Cu siguranta,Lola!graise ea cu multa incredere in sine.
"Si daca imi esti aproape..ne putem spune orice..nu?"intrebasem eu cu o voce infricosata.
"sigurrr!"spuse Cindy
"Am o enigma ..!"
" O ce ?.."intrebase Cindy nedumerita..
"Un secret..cum il cheama?...a da'...Pros..cred ca-mi place de el ..!dar mi se pare dezgustator..ce sa fac?"
La care raspunse Cindy:
"Nu-mi vine sa cred..si mie !"
" POFTIM????"spusesem eu cu o voce razbunatoare.

                          To be continued  ->

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu